Verzending - leveringsbeleid Belle Glamour

 

Bij Belle Glamour doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Lees hieronder ons verzend- en leveringsbeleid voor meer informatie.

  1. Bestellingen en Verzending

    • Bestellingen die voor 23:00 uur op een werkdag worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden.
    • Bestellingen die na 23:00 uur op een werkdag worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden.
  2. Verzendtijd

    • De levering van je bestelling duurt doorgaans tussen de 5 en 10 werkdagen, afhankelijk van de bestemming en de gekozen verzendmethode.
  3. Verzendopties

    • Je hebt de keuze tussen pick-up point of bezorging aan huis.
  4. Verzendkosten

    • De verzendkosten zijn voor onze rekening.
  5. Adresgegevens

    • Zorg ervoor dat je adresgegevens correct zijn ingevuld. Belle Glamour is niet verantwoordelijk voor verlies of vertragingen als het pakket niet geleverd kan worden door onjuiste adresinformatie.
  6. Niet Thuis Bij Bezorging

    • Als je niet thuis bent bij de bezorging, laat de bezorgdienst meestal een bericht achter met verdere instructies. Vaak kun je het pakket later ophalen bij een afhaalpunt.
  7. Verantwoordelijkheid na Levering

    • Zodra je pakket is geleverd (thuis of bij een pick-up punt), is de klant verantwoordelijk voor het product. Belle Glamour is niet aansprakelijk voor verlies of schade na de levering.
  8. Track & Trace

    • Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mail met een Track & Trace-link. Hiermee kun je de status van je pakket volgen tot aan de levering.
  9. Belangrijke Informatie

    • 9.1 Belle Glamour is niet verantwoordelijk voor:
      • Vertraagde leveringen door onjuiste adresgegevens die door de klant zijn opgegeven.
      • Het niet tijdig ophalen van pakketten bij pick-up punten.
    • 9.2 Als een pakket retour wordt gestuurd naar Belle Glamour omdat het niet is opgehaald of het adres onjuist is, kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht voor het opnieuw verzenden van het pakket.

Mocht je nog vragen hebben over je bestelling of levering, neem dan gerust contact met ons op via info@belleglamour.nl

Met vriendelijke groet,
Belle Glamour Team

1. Naam*

2. E mail*

3. Order nummer*

4. Artikelen die ik wil retourneren*

5. Belangrijkste retour reden*

Probleem bij het aan vragen van een retour?

Een retour aanvragen kan je ook via onze klantenservice. Stuur ons gerust een mail via: info@belleglamour.nl